بهترین استفاده از نقاشی های دیواری

۳ بازديد

در فضاهای نسبتا بزرگ

 نقاشی‌های دیواری معمولاً در فضاهای راهروی بزرگ‌تر یا طولانی‌تر، همراه با لوازم جانبی ساده یا کم، بهتر مورد توجه قرار می‌گیرند. اگر مقدار زیادی اضافه شود، ممکن است خیلی شلوغ به نظر برسند. فضای بزرگتر به آن اجازه می دهد تا در شکوه و شکوه خود برجسته شود. بافت غنی و زندگی نیز بهتر است از فاصله نسبی به جای از نزدیک گرفته شود، به طوری که تمامیت و ترکیب کلی به طور کامل تجسم می شود.

 به عنوان یک دیوار تاکیدی

 نقاشی دیواری به تنهایی یک اثر هنری است. این بدان معنی است که حتی به عنوان یک دیوار تاکیدی مستقل، عالی است. در هر صورت، قرار گرفتن بیش از حد در یک فضای کوچک مانند اتاق خواب، بیشتر به جای اینکه آن را برجسته کند، کل ظاهر را خفه می کند.علاوه بر این، شما فقط به گزینه های دیوار محدود نمی شوید. سقف همچنین لهجه ای عالی ایجاد می کند که نه تنها منحصر به فرد، بلکه برجسته است.برای فضاهایی که مبلمان زیادی را اشغال نمی کنند، می توانید گامی جسورانه تر بردارید و نقاشی دیواری را روی زمین امتحان کنید. اما این امر مستلزم آن است که در نگهداری آن فعال تر باشید تا مبادا شکوه و عظمت آن به دلیل کثیفی و لگدمال شدن کاهش یابد.

 یه عنوان نقطه کانونی در دفتر

اگر قصد دارید دفتر کار را زیبا کنید، یک نقاشی دیواری را در لابی یا اتاق کنفرانس امتحان کنید. بسیار چشم نواز است و هارمونی زیبایی ایجاد می کند، به خصوص زمانی که در کنار دیوارپوش های دیگر استفاده شود.چنین بیانیه ای نه تنها به ارتقای برند شما کمک می کند، بلکه درآمد شما را نیز افزایش می دهد. چگونه؟ یک نقاشی دیواری کاغذدیواری که به خوبی انتخاب شده و به خوبی قرار گرفته باشد، احتمالاً مشتریان را وادار می کند که واقعاً با شما و آنچه که در مورد آن هستید، آشنا شوند. این یک قدم کوتاه از بستن قراردادها و تقویت روابط بلندمدت است.

 در یک پروژه میکس و مچ

 برای داشتن قلب جسورتر، سعی کنید نقاشی دیواری خود را با کاغذ دیواری دیگر مطابقت دهید. می‌توانید با قاب‌بندی نقاشی دیواری در پس‌زمینه کاغذدیواری، یک افکت لایه‌ای ایجاد کنید.شما باید مراقب باشید که این دو مکمل یکدیگر باشند. بهترین کاغذ دیواری برای چنین پروژه ای ظریف تر است مانند طرح سنگ یا آجر.

 تقسیم بندی راش

طعم، سبک و هیجان نام سه بخش است که ساختار طیف کاغذ دیواری راش آلمان را تشکیل می دهد. این بخش‌ها وضوح، سادگی و سهولت در تصمیم‌گیری را به مشتریان ارائه می‌دهند و فروشندگان و پیمانکاران را قادر می‌سازند تا مشاوره بهتری ارائه دهند.
بخش طعم، یادآور زیبایی برای همه، در همه زمان ها – برای افراد در هر سنی، دوستداران سنت یا مدرنیته، خانه های مدرن یا گنجینه های قدیمی است. مضامین آن به راحتی قابل درک و ترکیب هستند. آنها با الگوهای آشنا و جلوه های ظریف بازی می کنند و شامل الگوهای گل‌های باشکوه، چاپ‌های واقعی و دایره‌های مدرن است که نه تنها روی کاغذ دیواری ‌ها، بلکه بر روی پارچه‌های تزیینی نیز دیده می‌شوند.
بخش سبک، متضمن لذت بخشی اتاق ها است. اشیا در این برند به‌طور فوق‌العاده ای درخشان به نظر می‌رسند. رنگ های پر زرق و برق مانند مس، نقره ای و طلایی بر روی دیوارها برجسته می شوند. و مجموعه‌هایی از این برند با بهترین مواد، تداخل رنگ‌ها و تکه‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده بیننده را مسحور می کنند.
ایده فروش این برند بسیار جالب است: ما زیباترین لحظات زندگی را به اتاق ها هدیه می کنیم – بعد سومی را به خانه شما اضافه می کنیم. ما زیبایی را با احساس و درک به زندگی شما می بخشیم. مردم زیبایی را در چیزهایی می یابند که دوست دارند و به عنوان یک برند مصرف کننده حساس، راش متعهد شده است که به مردم کمک کند تا زندگی خود را با زیبایی و شادی تجهیز کنند.

منبغ: بلاگ وبسایت شرکت هنر و تجارت آسام

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.