بهترین استفاده از نقاشی های دیواری

۳ بازديد

در فضاهای نسبتا بزرگ

 نقاشی‌های دیواری معمولاً در فضاهای راهروی بزرگ‌تر یا طولانی‌تر، همراه با لوازم جانبی ساده یا کم، بهتر مورد توجه قرار می‌گیرند. اگر مقدار زیادی اضافه شود، ممکن است خیلی شلوغ به نظر برسند. فضای بزرگتر به آن اجازه می دهد تا در شکوه و شکوه خود برجسته شود. بافت غنی و زندگی نیز بهتر است از فاصله نسبی به جای از نزدیک گرفته شود، به طوری که تمامیت و ترکیب کلی به طور کامل تجسم می شود.

 به عنوان یک دیوار تاکیدی

 نقاشی دیواری به تنهایی یک اثر هنری است. این بدان معنی است که حتی به عنوان یک دیوار تاکیدی مستقل، عالی است. در هر صورت، قرار گرفتن بیش از حد در یک فضای کوچک مانند اتاق خواب، بیشتر به جای اینکه آن را برجسته کند، کل ظاهر را خفه می کند.علاوه بر این، شما فقط به گزینه های دیوار محدود نمی شوید. سقف همچنین لهجه ای عالی ایجاد می کند که نه تنها منحصر به فرد، بلکه برجسته است.برای فضاهایی که مبلمان زیادی را اشغال نمی کنند، می توانید گامی جسورانه تر بردارید و نقاشی دیواری را روی زمین امتحان کنید. اما این امر مستلزم آن است که در نگهداری آن فعال تر باشید تا مبادا شکوه و عظمت آن به دلیل کثیفی و لگدمال شدن کاهش یابد.

 یه عنوان نقطه کانونی در دفتر

اگر قصد دارید دفتر کار را زیبا کنید، یک نقاشی دیواری را در لابی یا اتاق کنفرانس امتحان کنید. بسیار چشم نواز است و هارمونی زیبایی ایجاد می کند، به خصوص زمانی که در کنار دیوارپوش های دیگر استفاده شود.چنین بیانیه ای نه تنها به ارتقای برند شما کمک می کند، بلکه درآمد شما را نیز افزایش می دهد. چگونه؟ یک نقاشی دیواری کاغذدیواری که به خوبی انتخاب شده و به خوبی قرار گرفته باشد، احتمالاً مشتریان را وادار می کند که واقعاً با شما و آنچه که در مورد آن هستید، آشنا شوند. این یک قدم کوتاه از بستن قراردادها و تقویت روابط بلندمدت است.

 در یک پروژه میکس و مچ

 برای داشتن قلب جسورتر، سعی کنید نقاشی دیواری خود را با کاغذ دیواری دیگر مطابقت دهید. می‌توانید با قاب‌بندی نقاشی دیواری در پس‌زمینه کاغذدیواری، یک افکت لایه‌ای ایجاد کنید.شما باید مراقب باشید که این دو مکمل یکدیگر باشند. بهترین کاغذ دیواری برای چنین پروژه ای ظریف تر است مانند طرح سنگ یا آجر.

 تقسیم بندی راش

طعم، سبک و هیجان نام سه بخش است که ساختار طیف کاغذ دیواری راش آلمان را تشکیل می دهد. این بخش‌ها وضوح، سادگی و سهولت در تصمیم‌گیری را به مشتریان ارائه می‌دهند و فروشندگان و پیمانکاران را قادر می‌سازند تا مشاوره بهتری ارائه دهند.
بخش طعم، یادآور زیبایی برای همه، در همه زمان ها – برای افراد در هر سنی، دوستداران سنت یا مدرنیته، خانه های مدرن یا گنجینه های قدیمی است. مضامین آن به راحتی قابل درک و ترکیب هستند. آنها با الگوهای آشنا و جلوه های ظریف بازی می کنند و شامل الگوهای گل‌های باشکوه، چاپ‌های واقعی و دایره‌های مدرن است که نه تنها روی کاغذ دیواری ‌ها، بلکه بر روی پارچه‌های تزیینی نیز دیده می‌شوند.
بخش سبک، متضمن لذت بخشی اتاق ها است. اشیا در این برند به‌طور فوق‌العاده ای درخشان به نظر می‌رسند. رنگ های پر زرق و برق مانند مس، نقره ای و طلایی بر روی دیوارها برجسته می شوند. و مجموعه‌هایی از این برند با بهترین مواد، تداخل رنگ‌ها و تکه‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده بیننده را مسحور می کنند.
ایده فروش این برند بسیار جالب است: ما زیباترین لحظات زندگی را به اتاق ها هدیه می کنیم – بعد سومی را به خانه شما اضافه می کنیم. ما زیبایی را با احساس و درک به زندگی شما می بخشیم. مردم زیبایی را در چیزهایی می یابند که دوست دارند و به عنوان یک برند مصرف کننده حساس، راش متعهد شده است که به مردم کمک کند تا زندگی خود را با زیبایی و شادی تجهیز کنند.

منبغ: بلاگ وبسایت شرکت هنر و تجارت آسام

 

تعمیرات دستگاه های لیزر پزشکی

۴ بازديد

با توجه به حساس بودن دستگاه های لیزر، تعمیرات این دستگاه ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در این بین انتخاب شرکت های مناسب تعمیر قطعات مربوط به دستگاه از دغدغه های اصلی مالک هر یک از دستگاه های لیزری پزشکی است. مرس لیزر شرکتی فنی در حوزه ی تعمیرات و کالیبراسیون لیزرهای پزشکی بوده و از سال 1391 از بازارهای لیزر پزشکی و زیبایی در سراسر ایران پشتیبانی می کند.

شرکت مبتکران راه سلامت در حوزه ی لیزرهای رفع موهای زائد خصوصا لیزرهای دایود و تعمیر دستگاه لیزر دایود تخصص یافته است و گزینه های جامع و مقرون به صرفه ای مورد نیاز جهت تولید با تجهیزات اصلی (OEM) را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
مبتکران راه سلامت به مدت بیش از ۱۰ سال، در زمینه ی تعمیرات و تامین قطعات لیزرهای پزشکی خصوصا لیزر های دایود فعال می‌باشد و دایود بارهای تولیدشده با تجهیزات و کیفیت اصلی( OEM) را با قیمت توزیع و به صورت تضمین شده به مشتریان ارائه میدهد.

 

زمینه تعمیر لیزرهای دایود:

  • تامین و تعمیر لیزر بار یا دایود بار (دایود استک) از برندهای برتر و مطابق با دستگاه شما
  • تامین قاب هندپیس
  • تامین و تعویض کریستال و پروتکت لنز هندپیس
  • تامین و تعویض ماژول کولینگ مطابق با جریان و ولتاژ مناسب برای دستگاه شما
  • تعویض خرطومی و سیم‌کشی هندپیس‌
  • تعویض دکمه (تریگر شات)
  • تامین و تعویض انواع کانکتور هندپیس‌
  • تامین و تعمیر پاور برد
  • تعمیر کنترل برد و ال‌سی‌دی
  • ارتقای سیستم کولینگ و نصب چیلر اکسترنال
  • پاورمتری و کالیبراسیون
  • تامین و تعویض واتر پمپ
  • تامین و تعویض فیلتر‌های سختی گیر و رزین
  • تامین و تعمیر برد های الکترونیکی و پاورهای سوییچینگ
  • و …
  •  
  •  

لیزرهای پزشکی: راهنمای تأثیرات و انتخاب های مختلف

۲ بازديد

اولین کاربرد پزشکی لیزر توسط گلدمن در سال 1962 گزارش شد. در جراحی قلب و عروق، مک گاف برای اولین بار در سال 1963 از لیزر روبی برای برداشتن تجربی پلاک های آترواسکلروتیک استفاده کرد. پس از مدت‌ها بررسی و پیشرفت‌های جدید در فناوری لیزر، اولین کاربردهای بالینی توسط Choy و Ginsburg در سال 1983 انجام شد. از آن زمان بسیاری از لیزرهای حالت جامد و لیزرهای گازی در بسیاری از زمینه‌های پزشکی اعم از چشم‌پزشکی، دندانپزشکی، قلب و عروق و زیبایی استفاده شده‌اند. اهداف و حتی جراحی. جلوه‌های جدید و روش‌های کارآمد تحویل لیزر در طول دهه‌ها بهبود یافته است و هر ساله کاربردهای جدیدی ارائه می‌شود.

رایج ترین کاربرد لیزر در پزشکی برای القای اثرات حرارتی، فتوشیمیایی و فوتوآبلاتیو است. این مقاله یک دید پرنده از فرآیندهای بیولوژیکی مختلفی که لیزرها معمولاً برای آنها استفاده می‌شوند، با ویژگی‌های لیزر مختلفی که باید هنگام انتخاب لیزر برای کاربرد در نظر گرفت، ارائه می‌کند. بحث مفصل در مورد هر فرآیند در زمینه های مختلف در سایر مقالات وبلاگ FindLight انجام شده است. هدف اصلی گردآوری، مقایسه و مقایسه لیزرهای رایج در پزشکی است.

 متأسفانه هزینه های بسیار بالای تعمیر لیزر IPL فقط به خرید آن ختم نمی شود و هزینه های اضافه بر سازمان دیگری از جمله خدمات، تعمیرات و نگهداری نیز وجود دارد. اگر به دنبال بهترین و جدیدترین تجهیزات پزشکی هستید، بهتر است هزینه های بالای قطعات مصرفی را نیز در نظر داشته باشید. اکثر مصرف کنندگان به دلیل هزینه بالای خرید دستگاه نو به سمت خرید دستگاه های دست دوم میروند و این روند باعث شده فروش تولیدکنندگان لیزرهای پزشکی به صورت قابل توجهی کاهش یابد و تلاش آنها به سمت درآمد زایی از طریق فروش قطعات مصرفی برود. لیزر های پزشکی جدید، علاوه بر قطعات مصرفی، بر روی هندپیس خود قفل نرم افزاری شات دارند، به این معنی که پس از تعداد مشخصی شات، هندپیس دستگاه از کار میفتد و تولیدکنندگان میتوانند مبالغ هنگفتی برای تنظیم مجدد تعداد شات های هندپیس دریافت نمایند. ما در مجموعه مبتکران راه سلامت در کنار شما هستیم تا دستگاه شما با صرف حداقل هزینه بیشترین کارایی رو برای شما داشته باشد.

لیزر و آسیب به بافت های ناخواسته، نقشه برداری از اندام های انسان

۲ بازديد

کاربردها متفاوت است، و پارامترهای لیزر نیز برای هر هدفی طراحی شده اند، اما مکانیسم یکسان است .متمرکز کردن یک پرتو کوچک بر روی بافتی که می خواهیم آسیب بزنیم. با این حال، علاوه بر استفاده مستقیم از لیزر برای درمان شرایط پزشکی، لیزرها همچنین به عنوان ابزار پشتیبانی برای روش های مختلف پزشکی استفاده می شوند.

یک مکان خوب برای شروع، اندازه گیری فاصله با استفاده از لیزر است که امکان نقشه برداری از اندام های انسان را فراهم می کند. به عنوان مثال، اسکنرهای لیزری می توانند یک نقشه سه بعدی از حفره دهان یا یک مدل دندانی بسازند و به دندانپزشکان برای درمان بیماری های مختلف دندان کمک کنند.

یکی دیگر از زمینه های نوظهور چاپ لیزری سه بعدی پزشکی است. در این فناوری که به عنوان تولید افزودنی نیز شناخته می‌شود، از یک فایل کامپیوتری (گاهی اوقات با استفاده از اسکنر لیزری تولید می‌شود) برای چاپ قطعاتی که بعداً برای جایگزینی اندام‌های انسان استفاده می‌شوند، مانند دندان از دست رفته یا قسمت استخوانی، ایمپلنت‌های ارتوپدی یا جمجمه و بیشتر.

لیزرها همچنین در کاربردهای مختلف تصویربرداری مشارکت دارند. یکی از این روش ها به عنوان توموگرافی نوری شناخته می شود که در آن یک نقشه دو یا سه بعدی از سلول ها یا بافت ها از نور پراکنده یا عبوری تشکیل می شود. میکروسکوپ یکی دیگر از رشته های پزشکی است که از توسعه لیزرها سود برده است.

 از زمان اختراع لیزرها، دانشمندان راه‌هایی برای اعمال خواص آنها برای فراتر رفتن از حد پراشی که توسط اپتیک کلاسیک کنترل می‌شود، پیدا کرده‌اند و میدان جدیدی به نام میکروسکوپ با وضوح فوق‌العاده تشکیل دادند. به عنوان مثال، یک میکروسکوپ اسکن لیزری هم کانونی حاوی یک سوراخ کوچک است که نور از آن عبور می کند، به طوری که نور منعکس شده تنها از صفحه کانونی سیستم به آشکارساز باز می گردد. این تکنیک امکان نقشه برداری مقطعی از نمونه تحت بررسی را فراهم می کند و به طور گسترده برای کاربردهای تشخیص پزشکی استفاده می شود. برای نتیجه گیری، لیزرها به سرعت در حال ورود به تعداد فزاینده ای از زمینه های پزشکی هستند. پیشرفت‌های فن‌آوری جدید (شدت‌ها یا قدرت‌های بالاتر، مدت زمان پالس کوتاه‌تر، طول‌موج‌های مختلف) در نهایت راه خود را به روش‌های پزشکی بهبودیافته‌ای پیدا می‌کنند که ایمن‌تر، قابل کنترل‌تر هستند، نتایج بهتری ایجاد می‌کنند و بنابراین کیفیت زندگی بیماران بی‌شماری را در سراسر جهان بهبود می‌بخشند.

 تعمیر لیزرهای پزشکی و تجهیزات اپتیک مهارتی بسیار تخصصی است، برای تعمیر دستگاه لیزر ایلایت SHR، IPL یاخود حتما به دنبال تکنسین های قابل اعتماد و معتبری باشید که قادر به برطرف سازی ملزومات تجهیزات لیزر زیبایی شما به صورت حرفه ای باشند. بسیاری از تکنسین های فاقد مهارت و دانش صحیح ادعا می کنند که قادر به تعمیر دستگاه هستند و در انتها نه تنها دستگاه تعمیر نمیشود بلکه آسیب جدیتر نیز خواهد دید و هزینه بیشتری برای شما بوجود خواهد آورد.

گسترش صنعت لیزر به سایر حوزه های پزشکی

۲ بازديد

فناوری لیزر نسبت به جراحی سنتی کمتر تهاجمی است. این سریعتر، کارآمدتر و مهمتر از همه، ناراحتی بعد از عمل و احتمال عفونت را کاهش می دهد. در نتیجه، جراحان بیشتر و بیشتری از این فناوری برای طیف وسیعی از روش‌ها استفاده می‌کنند. که برخی از آنها عبارتند از:

 جراحی زیبایی

به عنوان مثال، روش های سفت کردن پوست برای درمان خطوط و چین و چروک، ضایعات پیش سرطانی، و آکنه و اسکار، اغلب با استفاده از یک لیزر تهاجمی ساینده، مانند لیزر CO2 مدیریت می شوند.

 لیزر CO2 همچنین برای از بین بردن زگیل ها و برچسب های پوستی و برای برش پوست در جراحی با کمک لیزر استفاده می شود.

 

جراحی انکساری چشم

این روش‌ها اغلب از یک لیزر اکسایمر تخصصی (گاهی اوقات لیزر اگزیپلکس نامیده می‌شود) استفاده می‌کنند که نوعی لیزر UV است که یک پرتو خنک برای تغییر شکل قرنیه و درمان مشکلات رایج بینایی مانند نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگماتیسم منتشر می‌کند.

 

روش های دندانپزشکی

پوسیدگی دندان، بیماری لثه، برداشتن ضایعات، سفید کردن دندان ها - لیزر اغلب توسط دندانپزشکان برای انجام موارد فوق و موارد دیگر استفاده می شود. در دندانپزشکی جراحی، از لیزر برای برش یا تبخیر دقیق بافتی که با آن در تماس است استفاده می شود. هنگامی که لیزر برای روش های سفید کردن دندان استفاده می شود، به عنوان یک منبع گرما عمل می کند و اثر عوامل سفید کننده دندان را افزایش می دهد.

پرکاربردترین لیزرها در دندانپزشکی عبارتند از YAG، دیود و CO2. هر لیزر هدف خاصی دارد - به عنوان مثال، لیزرهای سخت (YAG و CO2) را می توان برای بافت سخت و نرم اعمال کرد.

 آینده فناوری لیزر در صنعت پزشکی

از برش‌های دقیق گرفته تا علامت‌گذاری در زیر سطح یک ماده، فناوری لیزر در چند سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته است. با انعطاف‌پذیری، سرعت و دقت آن، متخصصان پزشکی در سراسر جهان از آن بهره‌مند شده‌اند.

 

شرکت مرس لیزر ، شرکتی پیشرو در زمینه ی تعمیر و سرویس تجهیزات لیزر پزشکی است و از سال 2011 به هزاران مشتری جهت رفع نیازهای دستگاه لیزر خود کمک کرده است.

تنها با یک تماس یا ایمیل، یکی از تکنسین های خبره ی ما آماده خواهد بود تا بهترین تعمیر دستگاه لیزر زیبایی را به شما ارائه دهد.

ما به منظور اطمینان از عملکرد بهینه ی دستگاه شما در طولانی مدت، تنها از قطعات جایگزین OEM (تولیدشده با تجهیزات اصلی) برای بازگرداندن مشخصات دستگاه لیزر شما به مشخصات تایید شده توسط شرکت سازنده استفاده می کنیم.